Hadüzenet a kanyaroknak és a kikómétereknekk.
Nem ismersz alkut, mindig mindent megkövetelsz. Magadtól, de a motorkerékpárodtól is. Mindig az ideális ívére törekszel: mindegyik kanyart pár fokkal mélyebben, néhány milliméterrel szűkebben veszed. Kilométer kilométer után. Az új S 1000 XR-rel olyan motorkerékpárod lehet, amely szintén nem ismer kompromisszumot. A sportosságot és a hosszútávú kalandok során nyújtott kimagasló teljesítményt tökéletes formában egyesíti. Sportos harciasságát az RR-től örökölte. Kiváló ergonómia, egyenes, kényelmes ülőhelyzet – így akár naphosszat tölthetsz kanyarvadászattal. Versenypálya, amely akkor ér véget, amikor te akarod. Ennek így kell lennie. Ezt értjük XR alatt. És te? #NeverStopChallenging.
XR: az enduro és a sportmotor keresztezése
Ez a tökéletes BMW motorkerékpár azoknak, akik a sport motorkerékpárok dinamikus teljesítményét, az endurók sokoldalúságát és a túramotorok komfortját keresik. Az új S 1000 XR e három világ legjobbját egyesíti, hogy valami teljesen újat hozzon létre: a legelső Adventure Sport motorkerékpárt a BMW Motorrad-tól. Tökéletes választás mindazok számára, akik határokat nem ismerő multitalentumot keresnek.
Ideális szintézis, sportos formanyelv
Az S 1000 XR különleges, és pontosan így is néz ki. A sport és az enduro gének szintéziseként egyesíti az S 1000 R teljesítményét a GS egyenes üléspozíciójával. Nem számít merre megy az XR-rel: minden tekintet Önre irányul.
| Motor típusa | Négyütemű, soros, vízhűtéses |
| Furat x Löket | 80/ 49,7 mm |
| Hengerek / szelepek | 4 / 4 |
| Hengerűrtartalom | 999 köbcentiméter |
| Teljesítmény | 112kw/160 le/1100ford/perc |
| Nyomaték | 112Nm/9500ford |
| Sűrítési arány | 12,0:1 |
| Keverékképzés | BMS-X |
| Szelepvezérlés | DOHC |
| Indító rendszer | Elektromos |
| Tengelykapcsoló | többtárcsás, olajfürdős antihopping |
| Erőátvitel | 6 fokozatú körmös kapcsolású |
| Tengelyhajtás | lánchajtás |
| Kormányszélesség | - |
| Váz típusa | aluminium hídváz melyben teherviselő elem a motor |
| Villaszög / Utánfutás | 64,5°/ 117 |
| Felfüggesztés elöl | forditott teleszkóp 46mm |
| Felfüggesztés hátul | kétágú lengővilla központi rugóstag |
| Rugóút elöl / hátul | 150 / 140 mm |
| Kerékabroncs elöl | 3.5 x 17" |
| Kerékabroncs hátul | 6,0 x 17" |
| Fékek elöl | dupla tárcsás, 320 mm-es |
| Fékek hátul | Szimpla tárcsa, 265 mm |
| Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR 17 |
| Gumiabroncs hátul | 190/55 ZR 17 |
| Üzemanyagtartály | 20 liter |
| Tengelytáv | 1548 mm |
| Hosszúság | 2183 mm |
| Szélesség tükrökkel | 940 mm |
| Ülés magasság | 840 mm |
| Önsúly üresen, feltankolva | - /228kg |
| Végsebesség km/h | 200 felett |
| Gyorsulás 0-1000 m ( mp) | - |
| Gyorsulás 0-100 km/h | 3,1 mp |
| Fogyasztás 90 km/h seb. | 5,4 liter |
| Fogyasztás 120 km/h seb. | 5,8 liter |
| Elérhető színek: | Forintban |
| piros | 0 |
| M csomag | 1 087 900 |
| Style Triple Black | 161 900 |
| 182 DTC ( Csak 0 224-es opcióval együtt rendelhető ) | 0 |
| 191 Dynamic ESA | 229 100 |
| 202 Nappali világítás | 94 400 |
| 222 Pro váltóasszisztens | 131 600 |
| 224 Pro menetprogramok ( Csak a 182-es opcióval együtt rendelhető ) | 126 900 |
| 233 Túra csomag Tartalma: 191,272,519,636,665,681, | 343 600 |
| 235 Dynamic csomag Tartalma: 182,222,224,538,LED irányjelzők, | 391 000 |
| Karbon csomag | 701 000 |
| 272 Navigáció előkészítés | 61 900 |
| 499 Alacsonyított kivitel ( Csak 191-es és 776-os opcióval együtt rendelhető ) | 61 900 |
| 519 Markolatfűtés | 66 600 |
| 538 Sebességtartó automatika | 105 300 |
| 589 Markolatvédő | 26 400 |
| 603 Riasztó | 69 700 |
| 636 Középállvány | 35 600 |
| 665 Csomagtartó váz hátul | 35 600 |
| 681 Koffertartó | 43 400 |
| 776 Alacsony ülés | 0 |
| 630 ABS | SZÉRIA |